"Jag tycker du är vacker. Du ser ut som mitt dagis" ? :)

Idag insåg jag hur mina armar är. Vekare än vekast, men segare än segast!! Haha småfult, men fet & svag hinner man också bli. Ingen brådiz.

Kom just på, att imorgon när jag kommer hem har mina sista fyra arbetsdagar varit mellan 14 - 20 timmar.. Det är fan för mycket. För visso har jag haft sovande jour någon timme av dessa. Men ÄNDÅ! Tro det eller ej försöker jag ha ett liv hemmavid också. :)

Imorgon har jag SOVMORGON.. Börjar 7, åker 6, kliver upp 5. Kvällstrav på Gävle, hemma 01, 02, 03? Jobb onsdag - samma visa. Gungungun?!
Men vet ni vad, jag har sagt upp mig och kommer stanna för att jobba extra. Det tar för mycket tid och jag bor för långt ifrån.... Jag har annat jobb hemma. Ganska kaxigt, men rörande överens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0