all the crazy shit I diddd!

Blixthalka, storstorm, dansplatår och fishshots! Det kan faktiskt vara ingredienser till en kra kväll. Och det var det, det var kul igår!

Och idag fick jag min tassimooo! Åh vad jag översuktat denna. Skönt med latte, espresso & hot chocolate på några sek! Spara tid, tid är pengar! Hehe!

Annars då, jo jag letar lägenhet. Och om man ska bo i stöde finns det direkt inga bredare utbud av sådana. Och lite "krav" har man ju om man ändå ska behöva bo där............ Har man häst så har man! ;)

Apropå häst sprang jag in på Hööks och brände några kronor på nya rid/stallkläder & grejer till Tyra på rean.
Hunden fick en stickad tröja, pälsglans & schampo! Hon blev glad?

Ne nu ska jag plocka ur och i diskmaskin. Dricka kaffe och äta mintchoklado! Slutligen försöka ladda en död kropp för jobb imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0