4:e advent - tiden rusar!

Jag hatar att vakna dagen efter alkoholintag. Värsta som finns. Man känner sig djupt meningslös. Inte nog med det så kommer spykänslan som ett brev på posten! Men det kan det va värt! Tur det är långt mellan gångerna.... :)

Tänkte baka idag, eller ikväll rättare sagt. Men kvällen blev så utdragen så när jag väl skulle börja kavla degen kändes klockan för mycket. Så nu sitter vi här och äter ogräddade pepparkakor, minst lika gott! :)

Sa nej till jobb imorgon. Otroligt. Har dock en del klippningar och sen tänkte jag hinna med julstök.
Så det blir en tidig men skön morgon & dag:
x Rida
x Birsta
x Baka
x Klippa

Nu ska jag värma lite glögg så vi kan fika innan sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0