oh my god oh my god

Trevlig och framförallt rolig kväll på
krogen igår med grapps å enåannan flicka.
Kom hem seeeeent, för A, M och jag hade
Elitloppsmaraton + att vi laddade lite för sista
helgen i maj!! :D  Wuuuuunderbarrrrt!
.
Idag kommer mamma och pappa hem. Så då jag
vaknade dammsugade jag genast nedre plan, den
såg inte OK ut! Men nu det gör. :)
I alla fall har vi även tagit fram trädgårdsmöbel
där vi har suttit och ätit frukost, solat och umgås
med grabbarna grus i.
.
Nu ska jag slita mig. Skulle bara in och byta kläder
för jag ska ta mina ryktsaker och ställa mig i hagen
och borsta hästar = SOMMAR! :D
.
Sedan kliver jag på mitt tredje påskpass på brynet.
.
Ha en bra påskdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0