lång dag

Jobbig dag. Micke åkte från Lexington till Newark (New York ungefär).

För att imorgon ta en flight hem till Sverige.

Svag för avsked, värsta som finns! :(

 

Men livet tar inte slut för de, dock. Helst inte då det handlar om 3 veckor.

Åkte direkt från jobbet till Red Mile (travbanan) för yttligare några handtag.

Sen åkte Emma, jag och lägenhetskompis och handla.

Kom hem runt 22, 22.30.

Duschad, och belåten i magen av världens godaste lasagne så ska jag snart sova.

Börjar tidigare imorgon. No good!

Så det blir att ta mini-Dodgen och brumma iväg vid 05.30-tiden.

 

 

Imorgon ska jag förutom jobba, träna och sova!

Sova är inte överskattat för fem öre, inte för min del i alla fall.

Och absolut inte på morgon, där vid 7-tiden. Hehehe

 

Ps. Gick in till sovrummet då jag kom hem ikväll. Och på min kudde låg 30-40 st stora röda rosor!

Bästa som finns!

 


Sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0