tjugofem,trettiograder

Imorgon är jag ledig från mitt ordinarie jobb, eller vad man ska säga. Skulle egentligen tjäna lite extra cash på kvällen inne på banan, men så blev inte fallet för varken mig eller Emma. Skönt. Ledig en hel dag för första gången på nå veckor. :)

 

Förresten, snodde ihop en enkel bloggdesign (påhittit). Var så less på den vita, ljusa. Vi går ju mot mörkare tider trots allt.

Fast i Kentucky kommer nog solen, dess varma strålar skina några veckor till och sprida sommarvärme. Önskar att jag ibland var lite ledig på dagarna så jag kunde gå ut och bli lite brun! :)

 

Chokladfondue´n tog knäcken! Vi skiter i work-outen och kör på lite fikelika istället. :)


La märke till mitt förra inlägg, "Sen:". Svenskan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0