Redan

Jag saknar redan allt här i USA.

Tre veckor kvar. Det kommer bara smälla till så är vi hemma igen.

Visst, vi har lite hemlängtan just nu. Alla människor fram för allt. (Och jag började sakna Micke innan han for härifrån)

Men jag tror, ganska skarpt,

att i alla fall jag kommer vilja åka tillbaka igen.


Men till sak.

Jag saknar då mamma, pappa och Kristina var på besök!

New York och den fruktansvärda vackra syn den har, främst nattetid.

Meadowlands. Phils. Conny och Annelie, husbilen. New Jersey, Hightstown och Allentown.

Havet, stranden, bada.

Hotell, motell och kojja!

Kentucky, Lexington, Georgetown.

Bada pool, gymma.

Stallet, folket, djuren och Wilbur!

 

Kan säga hur mycket som helst, detaljer. Allt!

 

Hoppas jag glömt hur bra allt var hemma??

 

Bild från våran natt-busstur runt i New York...

(Flinten är bara en krydda).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0