Hej!

God morgon. Klockan är 10.20. Att få sitta i mjukisbyxor och stortisha framför datorn denna tid utan någon som helst tidpress, Underbart.

Klev upp 9-9.30.

Har inte gjort för mycket. Hehe! Har pratat me Micke på Skype sen jag vakna.

Han är i stan och ska köpa tapeter till köket som då ska sitta ovanför den vita halvpanelen.

Spännande, jag vet att det blir vitt av nått slag. Har lagt en röst på en glansig randig vit tapet.


Nå,


Tror jag går jag iväg på gymmet en sväng, Emma kommer nog snart hem från work så hon kanske vill följa.


Efter det blir det i alla fall Mall.

Kanske sista dagen på Mall, träkigt!

Förra söndagen, bokstavligen, fyndade jag två skinnjackor. 2 stycken för 190 svenska... Omgosh! :D

 

Kan lägga upp lite bilder på det jag shoppat här i USA senare. :)

 

Ha en fortsatt bra dag/kväll allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Siw

Jag vill ha en brun jag oxå ;)

2010-09-28 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0