Volbeat!

Hemma i kalla glada Sverige. Skönt. Ledsamt...
Idag var vi till mormor och morfar tillsammans med Anna på pannkakor, sylt och grädde.
Tack & Mums!

Sedan rullade Micke och jag mot stan. Köpte nya gardiner och en duk till köket, very nice nice.
Handlade lite mat.
Kvällens av Micke, haha ;):




Nu måste jag sova.
Igår kom vi hem mitt i natten (tidig morgon), på grund av försening från London.
Har sovit för få timmar de senaste dygnen... Vill ändå komma in i dygnsrytm på en gång. Så härdar.

Imorgonbitti ska jag åka till stallet och fixa lite. Ska ju börja jobba åt pappa då han tar hem 2 hästar från träning. Både han och jag tjänar på det. Då blir det 50 % jobb för min del kan man säga. Förmiddagarna.
Ska läsa några kurser på Komvux på sidan av också. Matte B till exempel, jippihey!

Sedan får vi se vad livet har att erbjuda framtill ny skolstart. Känns super att ha något att göra varje dag i alla fall, så här efter student och resa.
Och det kommer bli kul som bara den! :)


Men just ja, jag skulle sova! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0