blablablaaaaa

Kanonhelg, full fart med vännerna.
I fredags middag (som sagt) och det blev lite fest. Ganska "lugnt", men skitkul!

Igår körde jag min favorithäst och han är fullkomligt bäst. Utvecklas hela tiden den söta, så kul!
På kvällen gassade Micke bilen in till stan och släppte av mig på förfest med Steffen och Sigge. Första träffen efter resan. Ganska lugn krogsväng, men himla kul. Var ju så länge sen. :)

Idag pysslade jag på lite i stallet. Körde Maxwell som jag får lov att kalla honom. Micke red även en liten sväng på pensionärn!
Efter det åkte jag till mormor & morfar. Klippte mormors hår och sådär.
Sedan bar det av till mamma och pappa för Micke och mig. Spelade bingolotto, åt mat, åt fruktsallad och kollade filmen på 4:an.
Nu har jag nördat datorn för mycket. Så nu ska vi åka hem och sova så jag orkar åka och jobba imorrn då! Jobb låter vettigt.... :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0