politickan

Åh, nu känns jul väldigt nästgårds! :) Jul är ungefär hela december för mig. Bra månad, dyr månad, mysig månad!
Dock har jag nästan förvärvat hem alla julklappar. Tråkigt. Handla julklappar bland galet folk, julmusik och juleglitter är ju så angenämt kul!
*
Har även gett mig själv en tidig och sen julklapp. En utlandsresa till Gran Canaria 26/1 - 5/2. Mycket bra!
*
Är man moderat om man unnar sig själv mycket saker????
Nej, jag skoja. Ta det lugnt!
*
NÅJA.
*
Idag var pappa och jag på kliniken i Bergsåker med pappas lilla krake.
Hon hade halsinfektion, vilket betyder kortison och pencilin 10 dgr. Om det inte blir bättre av det väntar operation.
Så vi får hoppas att det hjälper med lite sprutor, piller och vila!
*
Och nästa vecka börjar jag Matte B! :) Överlycklig...
*
Lägger in några bilder, dåliga sådana från lördags-kväll som var väldans trevlig hemma hos födelsedagsbarnet Sigrid. (Förskotts-firning)
God mat & gott folk!




.
Vi avslutade kvällen efter lite dans och surr på krogarna i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0