godnatt nattefölk

Lägger ut lite prat i nattmössan.
.
Imorgon ska jag på middag och fest. Det är fest i Fränsta och det är fest i stan. Det är fest överallt.
Därav en anledning till att ta det lilla lugna ikväll. Kollat på Idol och myst på så där som jag tror folk brukar göra på en lugn ledig helgs-kväll.
.
Nu tänkte jag kila upp till sängen för att slå på en film att somna till.
Imorgon blir det att kliva upp gaaaanska tidigt för att måla lite möbler och dona i stallet innan kvällens bravader.
.
Förresten, på söndag-eftermiddag smäller det lite grann. Några nagelbitande minuter skall avfärdas då Purple ska göra sin första start efter någon månads vila. :)
Visa intresse varken du har eller inte och åk på BERGSÅKER!
.
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

LOTSA LOVE!!

2010-11-16 @ 13:19:29
Postat av: frida

Jag har för mig att det var Striking Sahbra-märrn som var galen? :)

2010-11-16 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0