blablabla

Tar mig tid och skriver några rader om helgen i stora drag.
.
I fredags efter jobb var vi till stan. Klippte och det blev en snabbis i Birsta.
Efter det åkte vi till Mickes Parents. Där jag klippte Siw och vi åt goda mackor med kräftor och räkor. MUMS!
.
På lördagen ägnade jag förmiddagen i stallet. Sedan åkte vi till Bräcke på dans/middag + hotellövernattning. Jättekul, verkligen lyckat! :)
.
Igår söndag kom vi hem mitt på dagen. Tog det väldigt passivt fram till mitt gamla rum hos mamma och pappa fick sig en omgång. Städkäpp, sorteringslådor och penseln gjorde ett bra jobb, då resultatet blev ganska mysigt. :)
(Så nu ska jag bara bara bara köpa lite småsaker, sen får det duga. :) )
Kvällen ägnades framför tv:n med trevligt umgänge och gofika.
.
Idag har jag agerat barnvakt åt två små söta tvillingar. Sen har det sett ut som vanligt, hästar och hår. :)
.
I fredags inhandlade jag även 2 par skor.
Nu ska vi gå till sängen och slå på en bra film, vad nu det nu blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0