långblogg

Kul helg, igen. :) :)

Fredags grillade vi med mamma, pappa, Anna & Malte hos Micke.
Senare på kvällen spelade vi lite kubbe med folk. Trevlans!

I lördags
åkte vi ner till S-vall och besikta min söta lilla svartis. 3 fel. (y)
Trodde det skulle vara värre på förhand. Men det var 3 ganska simpla skavanker.
Härligt!

Sen åkte vi in till city och jag klippte Rikardooo. Och efter det bar det ut till Birsta och shoppade lite. :)
Kvällen ägnades åt utemys. Grillade med Malte. Oxfile, mumma!
Sen kom det lite folk, lite och lite... Ganska många I think.
Men, det var iaf skoj. Och mysigt att kunna sitta ute även när natten smyger sig på. :)

Igår klippte jag Wilma, lillonge. Och sen kollade vi på fotboll; Torpshammar - Stöde! 2-0. :)
Resten av kvällen bestod av lite läxor och planering inför helgen.

Stockholm fredag - söndag, ev måndag. Gud vad jag längtar.
Både Micke och jag tycker det ska bli skönt att få komma iväg. Gröna Luuund, uteserveringar, trav och andra roliga tillställningar. :) Emma och Tony blir mä dem åh! :)

Nu ska jag förbereda mig inför redovsiningarna på eftermiddagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0