Hejsan alla glada

Ännu en dag. En väldig slappardag. Ostkaka och Loka. Vilken komb.
För några år sedan tyckte jag mineralvatten va jätteäckligt.
Nu dricker jag det hellre än självaste CocaCola! :o Nästan kanske...

I veckan har vi hunnit med rätt mycket efter jobb/skola.
Jag har målat bron (svart), staketet (vitt). Plockat och rensat både inne och ute. Klippt hår och läxat!
Micke har byggt en altan. Det är bara taket och staketet kvar. Och det ska Håkan hjälpa han med tomorrow, har jag hört det tisslas om :)
Altanen är ganska stor, närmare 20 kvm. :) Myyyyss!
Och han har även tagit bort den ovackra "häcken" vid vägen som ska ersättas med något finare.

Nu blir det lite nätshopping till studenten och invänta Micke som är i garaget (otippat? Nja). :)

Nex Lace Bolero SEK 249, Vila - NELLY.COMNex Lace Bolero SEK 249, Vila - NELLY.COMNex Lace Bolero SEK 249, Vila - NELLY.COM
En spetsbolero från Vila. Lutar åt den Cremerosa. Men jag vill ha den svarta också, svart kanske blir tråkig till student? Mahaa

Ha en trevlig afton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0