Hejhopp

Vi ska vara i Sthlm fredag-söndag, kanske till och med måndag. Inte fredag-lördag som jag skrev igår. :o Haha

Nu har jag gjort mitt sista prov för min gymnasietid. Och det gick skitbra! :)
Imorgon har jag 2, relativt små redovisningar... Sen är det over på ett tag. Sköööönt!
Kan börja slappna av lite då man vet att allt är på sin plats. :)

Och imorgon ska jag färga håret..
Men vilken färg...
Jag tro jäklar det blir mörkare. Men tråkigt mot sommarn och gå runt som nå kolhuvve. :(
Aja. :)

Nu ska jag fortsätta plugging och dricka lite Ramlösa Smultron, dra mig baklänges vad den är god. Den smakar sommar! :D
Sen ska jag iväg och sola en tjuga. :)

PUSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0