Veligast & hårtrubbel!

Börjat slinga mitt hår för att bli ljusare mot sommaren.
Och som alltid, på höstkanten "Jag ska aldrig aldrig mer göra slingor!!".
För det första passar jag inte ett skit i det.
För det andra sliter det på håret och det är ju inte direkt bra för mitt torrbarr!

Ändå gör jag om det, varje vår!

Haha, jag tror jag färgar bort alla slingor, dessutom är det inne med en helfärg av håret. Rött är hetast, men jag vill inte ha rött längre! :p
Vi har haft redovisningar om Våren & Sommarens Trender nu på förmiddagen. Haha! :)

And guess what.... Nu har jag slutat för dagen! :D

Nu ska jag äta i matsalen, sen åka bussen hem.
Ikväll ska jag klippa Marre och gå och lägga mig aptidigt.
Nu får det vara nog med plågandet på mornarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0