Stockholm

Haha ja jag säger då det.
Vilken dag. Nu väntar damsugning och storskrubb av golvet i lägan och sen behöver vi inte se den någeeee mer! (y)

Kunden på eftermiddagen var jättetrevlig, det vart inte bara klippning utan färg också. Skojskoj.

Och sen Balen...
Jag vet fortfarande inte om jag ska gå. Och om jag inte ska det så ska jag till Stockholm, för det är Elitloppshelgen osv. :D ÅH! (Vill, vill!)
Under lunchen idag ringde en surrkuse och surra hövve av mig. Men fattade till slut att hon ville att jag skulle komma ner till Sthlm och vara modell för en dag... Till ingen nytta?? Hhaha
Låter faktiskt kul, roligt... En upplevelse. :) Och gratis; make-up, hårfix, fotografering m.m!
Det var Charlotta som jag jobbade med förut som hade gett henne mitt namn och nummer. Haha

Ja, så om det inte blir någon bal, så blir det Stockholmoooo sista helgen i maj, tors - sönd.
Mys skulle det va. Stockholm är så fint, speciellt under vår/sommar tycker ja. :)

Nu slutar jag för idag.
Hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: emma.n

jag var på sån där modellrej i götetbvorg en gång :) var roligt.

och elitloppshelgen= du + jag? :D

2010-03-31 @ 12:40:45
Postat av: FridaE

Aha vad bra, det lär va nå liknande detta. :)

Du + Jag = Elit-vrål-loppshelg! Och nu är du 18! :d

2010-03-31 @ 13:07:12
Postat av: emma.n

åååh underbart roligt :D:DD:D

2010-04-01 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0