Skolan

Tycker inte om projektarbete!!
Sista veckan och man kan ju säga att jag är så gott som klar om man kollar på min specifikation. Jag ska endast föra in bilderna jag knäppt och sedan skriva ut alla sidor och sätta in det i omslaget jag köpt. Sen får vi se hur det går! Projektet är det värsta och tråkigaste jag har gjort i skolväg EVER!!

Sen kollade jag igenom mina betyg sedan årskurs 2 för någon dag sen och märkte att Engelska A-kursen inte kommit med på lästa kurser, utan stod under "kommande". Väl orolig, pratandes med läraren och mentor löste det upp sig. Läraren hade sparat allt jag gjort, great!

Sluta prata student, jag blir toooookkkkkig!
Jag vet inte om jag ska gå på balen, jag har ju klänning - kort och blå.
Men det är pengar????
Studentskor vet jag iaf vad jag ska ha. Enkla vita med en liten klack och dem bär jag även på balen om jag går på den.

Och nu ska vi redovisa projektet också, för tvåorna.
Nåväl.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0