Om man ska bry sig om allt, får man bry ihjäl sig

Lämna in slutrapporten, sen är det helg!

Angling imorgon. Ska inte vara med i nå lag utan det blir mingel? Angelmingel?
Nej, så kan man inte säga, ellääää....
Men ni fattar.

Ligger i soffan alldeles ensam och kollar på TV. Micke är på pizzan och äter och hockey-tv:ar med några pojkar.
Jag ska få en kebab med bröd när han kmr hem, göttttt! :D

Idag fick jag ett serum från Loreàl av Annelie på praktiken, till mitt hår. Blir så less på att typ alla produkter för speciellt torra eller slitna hår innehåller silikondynga!
Det var iaf väldigt snällt av henne och jag kommer använda det väl, tackar! :)
- Om man ska bry sig om allt, får man bry ihjäl sig. ;)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0