(Jag är ju med)

Jag har klippt min allra första hockey-frilla ikväll. Eller en frisyr som närmast liknar iaf. På Alex. Haha hoppas han nöjjjjer siiiigggg. :)

Nu ska vi snart åka mot Sthlm, till flyget. Jobbigt, men ändå inte. :)

Och vi fick låna Håkans systemkamera till resan, så hoppas det är fint på ön så vi kan ta några fina bilder. :D

Nu ska jag gå och pussa på min duktigaste kock som gör en egen baugetteröra som lär vara den godaste i hela världen. Dock fick jag inte veta vad som skulle vara i den. Spännande.

Vi tänkte ta med oss lite fika i bilen, så sparar vi peningan och tid. :)



Hahahah
Mamma: Ne, jag ska inte ha nått.
Försäljarn: blablabla
Mamma: Ne, jag ska inte testa....
Försäljarn: Blablabla
Mamma: Ne jag ska inte ha nå rakhyvlar....
Pappa: ÄR DU SKÄGGIG ANN-LOUISE!


Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0