Baborska!

Har varit på skolan en sväng, rättare 20 minuter. Åkte ner 7.30 kom fram till 8.30, hemfärd 8.50....
Fanns inte så mycket att göra idag liksom. Planera inför imorgon. Men det ska mitt lag göra ikväll. Cassi och jag ska nämligen sova hos Ida. MyskuL!

Nu ska jag ut till stallet och fixa ordning pappas häst och lite grenkamonker! Vi ska på Bergsåker och köra ett snabbjobb med henne så hon blir redo för kval, sen start! Spännande. :D
Det blir nog en ridtur innan på "Pärlan"?! Huuuuuuuuuh, vilken pärla....... Sötpropp.

Hahah justja, Micke köpte hästkorv igår. Han blev lite sur då jag inte ville smaka. Men det är typ som jag skulle äta en råtta eller loppa. Ge mig fan på att de miljoner hamburgare jag vräkt i mig är bara häst. :( hahaha. :p


Pusspusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0