Säg aldrig - aldrig

Vill kanske inte plugga vidare till något. Eller så vill jag?
Som jag tänker nu SKA jag "läsa" vidare hösten - 2011.
Hittat 2 intressanta KY-utbildningar i Borås - Textilens Stad!
En på 2 år, respektive 2,5. Textil/Mode/Design.

Alltid finns det ett eller flera "men". KY-utbildningar anpassas ju efter arbetslivet och vad det behövs tillgång i. Så hoppas det går att söka till nästa år också. :) Eller så är jag för dålig och inte kommer in. Hiiihii

Men men. Som inte hör ovanligheten behöver det inte bli som tänkt....
Hihi, planering & planering gott folk!

Imorgon ska jag till stan och avfyra pengar på Birsta City.
Så nu ska jag sova efter en kväll med en del frisörande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0