Välkommen till min HÄSTblogg!

Om jag inte går ner 5 kg efter denna 3 månaders långa resa blir jag fruktansvärt besviken.

Imorgon väntar jobb igen. Jag har fått minskat antalet hästar från 5 till 4, vilket känns väldigt skönt.
Det är så mycket jobb med var och en liten pållevante och man vill inte känna allt för mycket stress i arbetet. Det resulterar ju oftast i något dåligt; slarv och att man blir less.
Så nu är allt väldigt bra. Jag fick behålla två av mina "gamla" passisar och fick två nya. Har även fått bytt stall. Jobbar i samma barn som Emma numera. Good team!

Nu ska jag prata lite med en nyvaken Micke på skype, så han kan somna om igen.
Tidskillnad är inge kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0