skola, igen!

Jag ska gå skola nästa höst - 011. Check!

Vad jag ska gå? Inte check!

 

Jag vill gå nått jag känner jag orkar med och något jag tycker är kul. Men samtidigt kanske man ska satsa på nått "högre" då man ändå är på g. Men rädd för att jag inte pallar det...

 

Har bestämt mig för att läsa på annan ort i alla fall. Lika bra att passa på att se så mycket som möjligt innan man är uppbunden med allt vad det nu kan va. :)

KY Handel, Borås är mest lockande för tillfället. Utbildningen känns lagom och staden känns lagom och inte allt för långt ifrån Götet.

Handelshögskolans Ekonomiprogram, Göteborg. Mer plugg, mer av allt. Men man får ju samtidigt mer "yrken" med sig efter examen. Men frågan är om jag orkar? Och om jag verkligen vill bli redovisningskonsult etc. och sitta med matte hela dagarna???

 

I alla fall om jag väljer Borås och blir antagen så ska Micke följa med. Han har kikat lite på det. Och som det låter är han i princip garanterad jobb.

 

Och imorgon ska han på arbetsintervju för sitt företag på ett annat företag i S-vall.

Lycka till i massor! :)



Mrs Bullkind ;)

Längtar!

1 vecka, då är dem här!

 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0