Lördag i staterna

Vi kutar runt i vår lya i endast bikini och jag vet inte varför.
Vi är förvirrad, stressad och allmänt yr? Och jag vet varför.

 

En riktigt härlig och lång jobbdag med Emma. Började 04.00 och slutade 16.30. Ingen lunch. Jag må säga, inte illa pinkat i slasken!
Vädret är kanon. 35 grader och en sol som glöder. 
Synd att vi står under tak ungefär hela dagarna.
Vill ju bli brunaaa!

 

Imorgon börjar vi 07.00. Sovmorgon!
14:de jobbdagen i sträck. Och iaf 6 dagar till på det blir det. Måste ju jobba igen de 2 senaste gymnasieåren utan extrajobb. (y) MahA! Ja, eller nått!

 

Vad håller jag på med? Jag är ju en latmask! 
heh!


Nu ska jag ätar nudlar.
Imorgon blir det pengar på kontot och satan vad vi ska handla mat. Äntligen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0