Anteckna!!

Det kryper i kroppen på mig. Jag ser skor, tröjor, galjar, väskor, toppar och trådar bara flyger framför ögonen på mig. NU VILL JAG TILL NY!

 

Samtidigt är det så himla stort. Så stort att jag inte kanske förstår. Jag tycker Sthlm är jobbigt stort... Hur är skilldnaden?

Någon slags plan kanske man ska ha??

Jag håller på att kolla runt på lite forum vad folk rekommenderar och vad som är "måsten".

 

Jag vill gå i Outletbutiker och söka kläder i märken av alla dess slag. Men.

New York och jag är kanske bara en engångsförteelse.

Slösa bort tid där i rena girigheten efter röda lappen. Nej! Självklart ska skosulorna slitas ut på gatorna också.

 

Men det är just det att hitta en bra Outlet. Och det sägs att dem finns en bit utanför staden. Skatten är borträknad och så vidare. Och jag tror jag funnit vad jag letat.

Får hålla ögon och öron öppen..

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste ju ta en sväng på forever 21 om du ska till NY iaf!:D

2010-07-23 @ 11:31:24
Postat av: Frida

Aa, absolut! Kulkulkul! :D

2010-07-24 @ 01:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0