Vara glad över det man har!

Vuxna människor? Haha

Dagarna blir så långa nu när jag praktiserar, och det gör att kvällen lätt rinner iväg.
Nog för att jag börjar 10.00, det innebär att jag åker 9.15 från Stöde.  
Men sen, inte förän nu har jag kommit in och tagit av mig ytterkläderna - klockan är över sju.
Det är så det är och det är inget att gnälla över!
Jag kan vara glad över att dagarna känns inte alls så långa som dem egentligen är. :)

Imorgon (fredag) börjar jag 9.00 och slutar 16.00. 
Övriga dagar är jag där: 10.00 - 17.00/17.30.
Ni får gärna höra av er om klippning eller färgning. (Ni står för kostnad av färg isf.) :)
Tar hellre kunder där, istället för hemma.



/070 675 35 08


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0