Blandade känslor

Idag har vi travat hela dagen.
Jag, Micke, mamma, pappa, Siw och Håkan. Vi har nämligen varit på travet i Bergsåker.
Inge tur med spel, som tur var sällskapet trevligt. Det viktigaste!
I och för sig spelade jag 5:- vinnare och 5:- plats på en 35-oddsare. Gims Madde sprang in dryga 200 kronor till mig. Fruktansvärt fegspel. Men vafan, fördubblade nästan månadsinkomsten. :o
Haha, ne riktigt så illa är det inte.

Grattis till Gims folket iaf! :D




Sånna här gånger önskar man att en viss Sky Hunter var 8-11 år igen och man får åka land och rike runt. Sorg, spänning, ilska, nerövsitet och en otrolig glädje och sammanhållning, lika så som mellan människor och djur.

Pappas hästar har gett mig en otrolig livsupplevelse. En otroligt rolig tid. Ni skapade möjligheter för mig. Tack vare er kommer jag efter skolan, i tre månader få ännu en upplevelse som svårt kommer glömmas. Tack för min "andra-sidan-Atlanten-resa"!

Men bara inom kort så var ni borta.
Sky Hunter
Sky Prophet
Sky Princess

Jaja, sånt är livet. Tyvär!

Sky Prophet:


Sky Hunter:



Sky Hunter på Bergsåker för flera år sedan!
Mamma, Anna, jag, SH, kusk A.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0