Det kallas lättnad!

Jag har varit nervös hela veckan för samhällsprovet på fredag (imorgon).
Och gått och grubblat högt på praktiken för det förbaskade provet.
Sen sitter Annelie och jag och väntar på en kund.
Jag går in på fronter (hemsida för allt som händer och rör skolan) och ser att det är nästa fredag!
Fan, jag är överlycklig för stunden! :D
- Och allt på salongen har gått bra idag. Slingade Vicktorias hår och det blev en himla bra och fin skillnad. :)
- Sen har jag fyndat på staden. ÅH! :D
- Och jag längtar till USA som en röd jävla gris!

Istället för att plugga ikväll kan jag:
Färga håret på Siw om det passar. Och sen kan jag myyyyyyysa och slapppaa och äta och sova och mysssa och bara vara och kolla på Tre Kronor och åka bil och åka till mamma och pappa och nypa Chicco på stjärten. ÅH! :D

Självklart ska jag till morfar som fyller år idag, först! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0