Blablabla

Skulle ju gå på visning ikväll med Sigge. Men inställt blir det för min del.
Är hemma idag också, kanske lika bra... så kroppen får återhämta sig.

Har hängt undan lite rentvätt och stökat på lite.
Men det liksom snurrar och jag blir kallsvettig då jag rör mig för mycket.

Nu blir det att ta det ytterst lugnt och vänta på att Micke kommer hem från jobbet...
Ibland, men inte alls ofta är det skönt att vara själv. :(
OS är tummen upp iaf.
Så kul att följa, speciellt där svenskarna är duktiga! :D


Denna är fin, tror jag vill ha ngt i den stilen iaf.
Skurningen ner till är ju jättefin tkr jag. :)
Färgen?! Det är en annan fråga. :)

Äh, jag vet inte. Det får inte bli för mycket heller. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0