Namnsdag

Jag vaknar upp av en massa grattis-sms och tänkte; vafan fyller jag år idag eller har jag vunnit OS.
Men Siw, mormor, Ante och Alex hade fyllt i att det var min namnsdag idag.
Då fatta jaaaa!! ( Tack iaf. (: )

OKEJ. Jag vaknar inte av sms-signaler och ännu mindre det då telefonen ligger på våningen nedanför.
Men, det är sant med grattishälsningarna och namnsdagen iaf. :)

Jag vaknade i egentligen av en jätte-otäck-mardröm. Som på efterhand är lika ologisk och nästan rolig att tänka tillbaka på, (dem gångerna man kommer ihåg).

Efter 2 sjukdagar är jag ledig.
Men om jag hade haft praktik idag så hade jag gått dit, för jag vill nämligen inte förstöra min 100% närvaro! ;)

Latvecka javet. Men det hinns tas igen! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0