Bara för att

Ja, igår överraskades Jonas S med en fest hemma hos honom.
Han ville ha det, men alla sa att dem hade annat för sig och inte kunde komma därav..... Ja ni förstår. ;)

Jag körde.
Var först hos mormor och morfar och såg melodifestivalen. En låt var ganska bra om man måste välja. :p
Sen åkte jag till Jonas vid 21-22 och var där.... Skjutsade Robin N, Ida och Micke till Robin vid tolv. Var där till klockan 02.00!
Och jag som tänkte åka hem vid 21.. Apantrött efter travet juuu!

Idag var Anna, Micke, Ida och jag till stan och åt. Och vi var till Birsta en sväng.
Som vanligt kan inte jag hålla mig. Hittade en kjol för 37:- (Innan 199:-) och en top för 49 svenska. Billigt! ;)

Ne, nu vill jag ha helg igen. Vill inte kliva upp imorgon.
Okej, måndagar är faktiskt rätt OK för min del!

Godnatt märe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0