VARFÖR SKA VI DRA PÅ OSS NÅGOT SOM SKAPAR ÄNNU MER PROBLEM OCH KASTA PENGAR PÅ NÅGOT MEDVETET FRAMKALLAT

.
.
.
.
.
.
.
.
Var det inte igår vi ville få folk att sluta röka vanliga cigaretter?
Sverige är på botten om dem gör Cannabis lagligt.
.
Säg vad ni vill om att alkohol är värre än hasch, cannabis
eller knark som det lättast heter.
Försök inte ge mig undervisning inom någonting som gör folk till förlorade. Lär mig hellre någonting som hjälper människor till ett liv...

(Råkade zappa på fyran och nyhetsmorgon och det är inte hälsosamt då sådana ämnen är på tapeten)

Ne nu måste jag tänka på nått annat. Ska nog inte bry sig om saker man inte vill ha att göra med!
.
Har världens gulligaste hund som jag ska mysa på nu.
Vi lyssnar på Kista Galleria-reklam-låt.
Här får ni en liten snutt av Little Majorette - Little Dance & smygrekke:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0