lusse

Igår bakade vi bullar och julgodisss!! :) Åt tomtegröt och skinka. Mums!
Och ikväll ska jag se på lucia i Stöde. Hundra år sedan jag såg det "live" sist. :)
Så jag är väldigt gammal. Kanske för gammal för att varje morgon se julkalendern.
.
När jag var liten var jul och sommarn bästa händelserna på året.
Dock avtog julkänslan för ett par år. Men den dök upp som en vind. Igen.
För något år sedan faktiskt. Känslan för jul alltså!

I veckan blir det en tripp till handelshusen
i stoora staden för
att förhoppningsvis hitta några klappar.
But i dont mind if i dont get every gift then!
Julstress är tradition!

Micke och jag har redan gett
varandra julpresenter
i form av resor och djur på en
höjd av tal i skyn. Så det blir bara
nått litet rart paket till den gossen i år. :)

Nu ska jag gosa på en trött Tyra som lekt med sina kompisar idag
medan jag hjälpte Anna-Lena med storstädning av kök.
.
Ha en bra afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0