onsdag

Har slagit in en del julklappar idag. Vitt papper med guldiga änglar och röda rosetter (på dem flesta). Väldigt eleganta tycker jag.
Och att slå in julklappar i julmiljö är bland den roligaste "hushållssysslan" på hela året. Mysigt och det är kul att göra andra glad, med fina paket (på utsidan i alla fall).
.
Och sen har jag klippt lite hår. Och så klart umgåtts med mina lilla hund och min Micke. Vi har varit hos pappa & mamma, hos mormor & morfar, Siw & Håkan och hos Maggan & Max. Så hon har fått träffat mycket folk idag. Inte konstigt att hon är gaaanska tired nu då! :)
Hon ska förbli världens bästa hund som ska vara med i princip överallt där vi är! Hon trivs med det för hon får kärlek vart hon än sätter ner sina söta tassar. :)
.
Nu ska jag kolla lite mer TV innan vi går ut till hästarna och slår igen butiken för ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0