This song is da BOMB!

 

 Dåligt med uppdate på slutet.
Men så här ligger det till.

Mamma och pappa har varit här! :D
Vi har spenderat ett par dagar och nätter i New York City, vilken stad!
Sen har vi varit på Meadowlands, i Atlantic City, några Outlets, en del shopping och badat vid havet, bland annat! :D

Och jag har fyllt 20 år!

Just ja. Vi ska byta jobb, därav har vi haft tid till lite annat skoj. :)

Sovmorgonen efter 35 dagar, ringklocka på 4-5... ja den satt ju där den satt den!

På fredag bär det av till Kentucky för nya utmaningar och jag känner mig peppad, otroligt peppad!

Imorgon ska vi träffa tränaren som vi ska jobba åt. Här i New Jersey.
Vi ska jobba imorgon och torsdag, med hästarna han har här uppe.
Sen blir det 12 timmars bilresa på fredag, mindre kul.

Och Micke är här! :D Han kom hit med mamma, pappa och Kristina och blir kvar till 10 sep. :D

Ska lägga upp bilder så fort jag har tillgång. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0