Vill inte hem!

Idag har jag varit i Norge för första gången i mitt liv. Åkte till ett samhälle några mil från svenska gränsen, ett litet samhälle och vände. :)

Siw, Micke och jag bowlade ikväll. Jag är fullkomligt sämst. Jag fattar inte! Haha, missprocent på 50. (Y)
Micke vann, dem var jätteduktiga båda två. :)

Imorgon blir det backen på skidor hela dagen! Pepping. Fika och muuuuuus.

Det är underhållning på hotellet till 2.00 inatt, Corroded bland annat. Har varit dit i två svängar, senaste alldeles nyss. Men vi är för seg för att orka delta eller vad man ska säga.
Vi såg istället klart Falken och nu blir det sängen då är vi nog pigga till imorgon.

PussssssISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0