Tisdagen den 29 september.

Den här månaden har jag hunnit fått lön och om två dagar kommer studiebidraget. Jag har bestämt att lägga undan varje månad och det känns inte mer än rätt. För den summa pengar som läggs undan skulle ändå bara användas till onödiga saker och ting...
Det som blir över räcker ändå för att täcka min vardag och dess behov. Man behöver inte alltid vara så bred i saker, man kan vara bred i kreativitet istället. Vilket skapar billig budget.

Kjol, väst, toppar, frisörprylar och hårprodukter har jag investerat än så länge med lönen. Vill ha en kavaj, nununu! Men ska samla mig och se vad jag kan hitta. Än så länge har jag ju Malins, tack. :)
Fick även ett par klackestövlar av Micke i fredags. Jag hade en längre tids beslutångest. Både Micke och Anna tappade tålamodet och jag blev tjurig. Men vi övervägde och jag fick medlidande, det blev braaa!! :) Tack!

Nu ringde Micke och han kommer in till stan för han vill äta lunch med mig. Åhh. Haha, se där. :D

Måste runda av och plocka ihop.
Återkommer med helgens bravader. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0