Suuuurrrr

Vet ni, både Micke och jag börjat rida (igen för mig). :D HAHA. I lördags då red Emma, Anna, Micke och jag. På söndagen red Emma, Micke och jag. Och igår red Micke & jag. :D Värsta kul. Och bra att Micke vill, för han klarar verkligen av att rida, på egen häst och så. :)

I fredags var vi på krogen. Innan vi gick på AllStar så var vi hos Mickes kompis, Vigus (hon kallas). Även Anna följde med. :D

På lördagen shoppade vi lite grejer till panelen m.m. Sen åkte vi hem och red. Hälsade på en sväng hos Björn och Kattis och åkte till Mattias Olsson för det var människor där. Hann knappt in, innan vi åkte hem och soov. Skönt!

På söndagen red vi då, sen har det väl inte hänt så mycket mer. :p

Eller JOOO! Igår fyllde Stephanie år. 18! :D:D Kuuuuuul vi ska ha nuuuuuu! 


PUSS 


Kommentarer
Postat av: Marie Svensson

Hej du. Kul att du har tagit tag i körkortet. Hoppas du har det bra med kärleken och allt. Vi mår bara bra här i Viskan. Kram Marie och Anton

2009-09-30 @ 12:55:22
Postat av: Fridaee

Hej! =) Vad kul att du tagit dig till min blogg! Ja, det känns jättebra och välbehövligt nu framöver. :) Hoppas ni får det fortsatt bra, så hoppas jag vi syns något. Länge sen sist. Kram Frida

2009-09-30 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0