Inte en dag utan en tår

Idag var det första dagen i skolan som var en "vanlig" skoldag. Nu är det bara två terminer kvar. Det går så fort, så jag kan låta bli att känna: "Åååååååh, vad långt det är kvar..!" :p

Idag blev en lite jobbigare dag, för jag var tvungen att ta halv sex-bussen för att städa i stan... Hm, men det gick rätt bra. Men känner att tröttheten börjar smyga sig på.

Sitter i Elin och Fridas lägenhet. Elin färgar mitt hår, just nu är det knallrött... typ blodrött. ;) Jag är så häftig.
Micke och Johnny har åkt iväg för att köpa mat till oss. Åh.

OCH!
Jag vill berätta ALLT om Bulgarien. Gud, vad jag längtar tillbaka och - gud vad jag inte ville åka därifrån.
Jag vill berätta allt om hotellet, stranden, poolen, havet, resturangerna, gatorna med affärer, disco och mitt sällskap!
Vi hade så kul. Åh! Vill göra om en sån här resa med Steffen, Johanna och Micke igen, det funkade så bra. Kanske någon fler nästa gång. Ida, Johnny, Elin, Alex m.fl...? :D
Dancing on the bar, kan jag säga, var en av aktiviteterna. ;)

Nu ska min förpigmentering få värka några minuter till. Sen blir det till att lägga i själva färgen. :)
Har längtat väldigt mycket till att få färga bort slingorna. Dock idag, hade jag lite beslutsångest... Men det övervägde till färgbyte.

Hoppas du har det bra i himlen farmor! :'/

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0