hejhoppgummi

Igår då jag kom hem hade Micke slagit upp en halvpanel i köket. Och det blev HUR fint och bra som helst. Åh! Nu ska vi bara hitta på en fin färg/olja som vi kan täcka in den i. :)

Igår var Micke och jag i stallet i flera timmar. Jag körde typ i 45 minuter och Micke gick med Chicco samtidigt. Mycket roligare motion, än att känna ett måste liksom. Genom stallsysslorna hålls ju kroppen också i rörelse hela tiden. Perfekt!
Malte kom även och hälsa på hemma i Ede så fick träffa honom också, hääärligt! :)

Jag tänkte ju läsa körkortsteori när jag kom hem, men blev bara till att dra täcket över huvudet och sova. Skönt! Jag känner verkligen att jag behöver mycket sömn. Har alltid behövt.

Nu ska jag kila ner på körskolan och ta en dubbellektion. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: sofia söderberg

svar på kommentar: jaha, på så vis. ojsan! De var visst ett tag sen nu såg jag ;D

2009-09-26 @ 22:41:27
URL: http://sofiasoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0