Tisdaaag

Nu ska jag gå till grossistbutiken och fylla på mitt frisörföråd med lite thiiings. Känns så bra, och klippningen går så bra nu, både privat och på skolan. Det gör mig verkligen motiverad.

Senaste veckorna har jag legat i rätt bra med klippningar. Ikväll är det lugnt, men imorgon ska jag klippa & färga Linn, och Annie vill klippa sig lite hon med.

När jag kommer hem idag ska jag få kycklingsallad serverad. Har varit så sugen på sallad några dagar och nu skulle Micke sno ihop en. Gott!
Kvällen är så gott som fullbokad och man kommer hem rätt sent och tiden går så fort och man blir trött tidigt.
Jag har iaf lovat pappa att köra en häst åt han för att han är borta under veckan, vilket jag gärna gör. 
Efter det tänkte jag plugga körkortsteori. Alla påstår att det är så jobbigt och så, men jag tycker det är rätt okej. Finns väl roligare saker att göra, men känns så kul med körkortet nu. Så tycker det bara ärskönt att man kommer närmare och närmare ju mer man kan.  

Min helg inledde med en begravning av min farmor... Vilket var jobbigt! Men hon fick leva ett långt och bra liv som hon själv påstod. Och jag är så glad att jag fick vara delaktig av det. Jag kan inte tänka mig en bättre barndom än den jag fick. Och möjligeheten till allt kreativt lekande med mina kusiner med massa tok, och alla djur och människor runt omkring. Jag tror detta har gjort att jag nu har så starka vänskapsband mellan mig och mina kusiner än idag, vilket jag ska ta till vara på livet ut!
Stort beröm till Ida som höll ett rörande tal vid kistan! Så starkt, och att höra det hon sa... Ja, jag vet inte
Vila i frid Farmor! 

Lördagen var jag bjuden till Fanny på avskedsfest i stan, Malin och hennes kompisar ska dra till Asien i 2,5 månad!! EHÖH, Lyllllo! Tänk Thailand..
Iaf så drog jag med mig Emma som bara hade en kväll kvar i Sundsvall för den här gången. Vi hade jättetrevligt, måste göras om! :)

Snodde av Fannyyy på fb.

             
Hårfixning? :p Storöga iaf. :)     Emmmaaa! :)

Men LUNCH nu iaf. :)

Puss



Kommentarer
Postat av: emma

haha förjävlig bild den där på mig :p

Men roligt var det! :D

2009-10-04 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0