Underbart

Har haft en hur bra helg som helst!

Fredagen har jag redan berättat om, lite av lördagen...

Lördagen blev hur trevlig som helst.
Jessica K och hennes kille kom också förbi hos Steffen. Kul att träffa Jessica, kändes som det var 100 år sedan sist... :)

Söndagen blev det mys med Steffen och Alex.
Chinese House & Cinema. Anna följde också med på bion. :)

Idag har jag haft världens bästa start på veckan,
som vanligt.
Förmiddagen kom Kattis och permanentade sig + toppning. Kan inte bli mer nöjd med resultatet när kunden verklgen blir det! Det blev jättefint! :)
Eftermiddagen kom mormor. Vi gjorde förändring med lite färg och toppade. Finfint! :)

Efter skola, blev det körskolan. Teori... ;)

Sen åkte Micke och jag till Stöde, åt med mamma och Anna. (Pappa jobbar borta, som vanligt känns det som). :(
Efter det klippte jag Mickes däääääääädi. :) 

Tillbaka i stan och Nu blir det sängen.
Körlektion 07.30 imorgon. :D:D:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Frida. Skulle du kunna tänka dej att hjälpa mej att göra slinger och klippning?

2009-10-20 @ 14:05:14
Postat av: FRIDA

Hejsan. Ja, det kan jag. Vilken Marie är det? :)

2009-10-21 @ 09:31:57
Postat av: Marie

Hej gumman. Det är Marie Svensson.

2009-10-21 @ 10:40:18
Postat av: FRIDA

Okej. :D Men till veckan är det ju lov och då kommer jag hem, så då någon gång passar det bra. Men vill du att jag ska köpa färg från skolan, eller har du egen? Du kanske till och med vill komma på skolan? :)

2009-10-21 @ 10:49:43
Postat av: Marie

Hej Frida. Det är Marie Svensson Viskan. Tänkte inte på att skriva det.

2009-10-21 @ 14:28:05
Postat av: Marie

Det är Marie Svensson Viskan. Tänkte inte på att skriva det.

2009-10-21 @ 14:30:51
Postat av: Marie Svensson

Ja det skulle vara kul att komma på skolan. Vi kan ta det i slutet på November. Hör av dej närmare. Kram

2009-10-21 @ 15:56:58
Postat av: FRIDA

Jag kan kolla på tider och hålla en plats till dig. Så hörs vi senare om det passar. :)

2009-10-21 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0