Staden

Ligger i sängen med Ida i lägenheten. Länge sen sist vi umgicks utanför städningen, saknat det! Idas mamma kommer snart och hämtar oss. Vi ska bubbla jacuzzi hemma hos henne. :)



Micke och Dennis åkte hem till Stöde för att kolla till katterna, dona på lite osv. Sen ska dem ta med sig Anna och komma tillbaka till stan åter igen. :)

Igår var vi ut med Jimmy och Elin, trevligt hade vi! Vi satt här innan och blir lätt till sång med två sångfåglar som dem i huset! :) Dennis var också med innan.
Skulle träffa Steffen och Alex nere på stan, men vi var så seg ner så blev inge av. Tråkigt!!

Nu ska jag plocka ihop lite, sen ska vi åka. :)

Hitta en bild när jag höll på att klippa Bella, för bra precis 1 år sedan.
Jag, Bella, Elin. ;) Saknar den lägenheten som jag hade tsm med Frida och Elin. :(




PUSS

Kommentarer
Postat av: bella

jag saknar dig :(

2009-10-15 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0