Kicking

Klockan halv elva har vi nyckeln till en liten lägenhet på Södermalm. :D Åh vad jag längtar. Så skönt att ha tillgång till en lägenhet i stan, både på vardagar och på helger. Den ligger alldeles övanför Bergsgatan så inte alls långt in till stenstan, så gångsvstånd till skolan. :D
Den är på 34 kvadrat, kokvrå, separat sovrum... Jag har inte påstått att den är stor. Men det kommer bli så bra sååå! :D

Nu sitter jag här på skolan med min nya avkapade lugg som pryder mig för dagen, kroppen är full av adrenalin och jag kan knappt sitta still. Jag längtar till jag får sluta, till jag får åka till lägenheten, till det blir helg. :D

Redovisning på eftermiddagen, nu blir det skärpning.


PUSS


Kommentarer
Postat av: erika

du passa asbra i luggen!:)

2009-10-09 @ 19:57:40
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0