forts. dag: tis

En aktiv tisdag med bra utdelning!

* - Förmiddagen hade jag rörlig bild, jag älskar rörlig bild som valbart. Man liksom längtar till lektionerna, istället för att känna att det är jobbigt. Helt rätt val gjorde jag där! :)

* - På lunchen gick jag till Atelje hår och fråga om praktikplats vecka 3-5 + torsdag & fredag resten av vårterminen. Varit där tidigare och trivs jättebra i det sällskapet! Längtar och hoppas! :)

  - Hann även med att jobba lite med projektarbetet!

* Nu på eftermiddagen så sitter vi med våran frisörlärare på samhällskunskapen. Vi har fått frågor på Internet, rätt intressant... Men jag är så väldans värdelös på demokrati och politik!! Haha, ojojojoj. Ingen stadsminister här inte.


Körkortsboken och datorn väntar hemma, viktigt viktigt! Jag måste ta tag i det på allvar och det pirrar i kroppen när jag tänker på det. :D:D
Micke frågade om jag ville gå på bio ikväll, unnar mig det. Går aldrig på bio och så svårt att säga nej till honom, sötstjärt. (A)

Han har varit uppe i Ede-skogarna sen igårkväll. Han följde med Jimmie N och sov i deras jaktstuga, sen upp på jakt imorse.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0