Hallå!

Åkte hem till Stöde/Ede efter Ikeabesöket igår. Åt hemma hos mamma och pappa, och pappa har man ju slutat blivit brydd på. HAHA. :D
Åkte hem till katten, gav den mat och fräscha upp lådan och mysa till det eftersom vi inte skulle sova med henne. :/ Funderat på att ta med henne till stan så hon slipper bli ensam när vi inte är i Stöde. Tror hon inte skulle reagera så värst mycket på det, hon vill bara vara inne iaf och är van bilåkning. Sötkatta! :) Men känns som vi väntar med det till vi fått allt undanstökat här.

Nu har vi fått till lite i lägenheten så man kan bo här. Soffa, soffbord, säng, tv, hyllor, köksartiklar, lampor, gardiner. Jag fyndade två fina fönsterlampor igår på fyndlagret. Åh dem är så fina tycker jag, precis sådana som jag tänkt mig. 75 kr för två!!

Det som behövs nu är en fönsterlampa till sovrummet och tavlor... Fönsterlampan blir nästa köp iaf!

Micke for iväg för en stund sen och köpte frukost. Sen visade det sig att mackgärnet var ur funktion! HAHA. Så han åkte för att köpa ett nytt... :p Han kommer väl snart. :)

Ska ringa Ida nu och höra med henne när hon kan jobba.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0