Alooooone with the caaaat, the best cat in the wooorld

Det är lördag. Det är endast katten som gör mig sällskap. Söta lilla snuuuuslisaaa.

Ida är på ingång.
Jag är på utgång.
För att köpa kattmat och kattsand till lillpäääran.
(Köpa mat till mig själv borde vara en god gärning för Frida?!)
Micke är på travet, personalfest.

Han kommer in till stan senare. Får se om jag tar mig mod till att gå ut ikväll.
Kan vara mysigt att gå ut och ta en cider bara. Eller varför inte Cola, billigare så iaf...
Vatten? :)

Köpte ett flätat läderskärp och sjal idag för 50 kronor, slå de`ni. ;D
När det är sån enorm rea, MÅSTE man bara handla. Iaf jag. :S



Får se om jag möter Ida i ingången nu då.

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0