Snö, mera snööööö

Igår var jag, Micke, Siw och Håkan på julkonsert. Och ååååh vad bra det var, det var så mysigt. Sen var vi ut och åt och SEN fick jag köra från stan till Stöde. :D

Idag hade jag två främmande kunder på salongen (eftermiddagen). :) Brukar för mesta dels ha folk jag känner (dem brukar räcka till). Men idag kom först en herre sedan en kvinna och ville klippa sig. Och det gick bra, jobbade bra under tid och det blev bra resultat. :D Så dÅm kommer tillbaka, kul när det blir så. ;)
Hann med en klippning av Therese också. :)

Nu ska jag hämta Micke, han har spelat med Fredrik och Malte.

Snöööööö. <3

PUSS
 

Kommentarer
Postat av: sofia söderberg

grattis till körkortet =D

2009-11-30 @ 21:17:58
URL: http://sofiasoderberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0